Announcement

Collapse
No announcement yet.

What an absurd increase of the "Yuletide Spirits event"

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• What an absurd increase of the "Yuletide Spirits event"

Esse evento estou supreso com tamanho aumento de nvl que os monstros levam. Eu pensei ser um evento similar, aos especiais que temos uma vez por mês, tipo o "Dia das Bruxas" em que todos os monstros dão "dano verdadeiro", ou "ação de graça" que dar um BUF nos danos físicos, sinceramente eu dominei apenas o "ação de graças" pelos meus equipamentos melhores e com a "Druida" sendo meu suporte de cura. Então veio o "Yuletide Spirits", eu tava analisando qual "supresa" esse evento me resevava. No começo eu pensei ser apenas, a velha formula de ataques de monstros e maquinas juntos, até vim o "stage 14" no modo normal, com monstros com nvl.90 no minimo, sendo que o modo "normal" exigia que os herois fossem no minimo "nvl49" segundo o número do nivel, todos os meus herois estavam no nvl.50, fui massacrado pela chuva de trovões, mesmo com a proteção do "Cavaleiro" e das curas rapidas da "Druida" e do "Clerigo". Eu não imagino nem como vai ser o nivel dos monstros, do "stage 20", mas será que os "mais experientes" conseguem derrotar esses monstros com um nivel multiplicado por 2?

Translation:
    This event is suppressed with the same increase of nvl that the monsters take. I thought it was a similar event, to the specials that we have once a month, like "Halloween" in which all monsters give "true damage", or "free action" that give a BUF in physical damage, sincerely I I only mastered "thanksgiving" for my better equipment and the "Druid" being my healing support. Then came the "Yuletide Spirits", I was analyzing what "surprise" this event was me. At first I thought it was just the old formula of monster attacks and machines together, until I came to stage 14 in normal mode, with monsters with nvl.90 at the very least, and the "normal" mode required heroes to be at least "nvl49" according to the number of the level, all my heroes were at nvl.50, I was massacred by the rain of thunder, even with the protection of the "Knight" and the fast cures of the "Druid" and "Clerigo". I do not even know what the level of the monsters will be like, "stage 20", but will the "most experienced" be able to defeat these monsters with a level multiplied by 2?
    Last edited by Orlando Neto; 20-12-17, 08:54 PM.

At least I conquered, up to level 10 from "extreme mode" and up to level 13, from "hard" mode, but "dying" twice initially at "level 11" due to the "launcher triple bow"

Comment

You still lost with Cleric, Druid and Knight as a level 50? I don’t know how I can help ya, to be honest. :/

Maybe you have low star levels? How many stars do your Cleric, Druid, and Knight have?
      My shameless advertising:

Best Way to Beat Every BTD5 Quest
      My Custom BTD5 Challenges (NEW Challenges + One Improved!)
      Me playing Bloons Super Monkey 2 Mobile for a month

Comment

O meu Clerigo e o meu Cavaleiro já tem estrelas n.6, quase no n.7, enquanto a minha Duida por ela ser a principal guardiã da "Torre de combate", já possui 5 estrelas, somente o meu Xamã que tem n.4 de estrelas, ainda. Todas as armas e armaduras são nivel "Super Raro" no nvl.50 até o nvl.52. Mas esses monstros também, estão num nivel que, parece ser "nivel extremo" de tão alto que é. Eu nem imagino como será o "estágio final" desse evento, e como os mais veteranos saberão vencer esses monstros.

Translation:
        My Clerigo and my Knight already have stars n.6, almost in n.7, while my Duida because she is the main guardian of the "Battle Tower", already has 5 stars, only my Shaman who has n. 4 stars, yet. All weapons and armor are level "Super Rare" at nvl.50 until nvl.52. But these monsters too, are on a level that, it seems to be "extreme level" of so high that it is. I can not even imagine what the "final stage" of this event will be, and how veterans will be able to beat those monsters.

Comment

You may want to try it with a Warlock, or something with better damage over an area. Kill before you get killed. Warlock + Wand of Endless Suffering = a lot of damage. If you've crafted a Rod of Ruin, use something with that. At level 50, you should be using at least a few Epic Weapons/Armors.

And I would say your star levels are low for lvl 50, but you should be ok on those levels. I was still running double gold collectors (Thief and Cleric on gold collection settings).

Instead of a Druid, you may want to try a Warmaster if he's got a good amount of stars. The battles are fairly long, so the soul skill for Warmaster helps a fair amount. And he's a decent enough attacker with a Ambusher's Hacker.

Comment

Entendi, colocar um reforço de defesa e um breve aumento em, ataque de área. Mas também eu necessitar mesmo, grafitar armaduras épica. Pelo menos esses monstros não dão "debuff", como o "evento da Mística", os aumentos de "dano físico, ataque, defesa e resistencia" são apenas alto devido ao nível deles na batalha, então preciso ter mais qualidade de equipamento e estrelas, se eu também quiser dominar o "Stage 14" e mais alguns nivel extremo, ou talvez avançar mais Stage. Muito obrigado pelas dicas. E seria bom também, alguém criar um video detonado desse evento, já que faltam ainda muitos dias, para terminar.

Translation:
            I understood, put a defense reinforcement and a brief increase in, area attack. But I also really need to graph epic armor. At least these monsters do not "debuff" as the "Mystique event", increases in "physical damage, attack, defense and stamina" are only high because of their level in battle, so you need to have more quality equipment and stars , if I also want to dominate "Stage 14" and a few more extreme levels, or maybe move on more Stage.Thank you for the tips.And it would be nice also, someone to create a video detonated of this event, since there are still many days left to finish.

Comment

I got up to level 20 with my level 49 druid, cleric, knight, shaman/archmage. Couldn't get passed the bombards on stage 2 on level 20 which one shotted my whole team. The levels of the enemies go above 150.

Comment

Working...
              X