Announcement

Collapse
No announcement yet.

The biggest mistakes made, in the "Battle Tower"

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The biggest mistakes made, in the "Battle Tower"

Bom pessoal, na minha experiencia dos conhecido, Batalha Torres, tem alguns que eu perco feio devido ao heroi "turbinado", mas alguns eu venço de maneira super facil, não porque eu uso a minha melhor elite de herois, mas sim as defesas mais "ridiculas" que eu enfrento. Me ajudem com as suas listas sobre os maiores erros na Batalha Torre que encontraram, pois essa são as minhas que encontrei.

1- Escolher qualquer "bicho" ou "sucata velho" que cair como recompensas - só porque eles estão no nivel acima de 50, eles colocam monstros que tem no mapa um e dois, além dessas maquinas cuja são ridiculamente facil de elimina-lo, tudo para dizer que a sua Torre é de "ameaça 100 ou acima".

2- Herois com armas lixos e com monstros e maquinas fracas - Pode ser tanto essas "sucata velho" como citei acima, ou monstros e maquinas que no seu Status é uma boa defesa, mas estão num nivel muito baixo, combinado com um heroi que possui aquelas armas mais basicas de "nivel incomum" facilmente cai nas recompensas, não importa o quanto forte são poderoso o heroi, se sua arma e defesa forem ridiculamente baixo.

3- Colocar herois com "abilidades" cuja o "BOT não consegue usar - Pode até ter uma defesa fortemente blindada, como aquela maquina que congela diminui seus ataques no começo da partida, ou os "Assassinos Vill" que sempre elimina a sua torre com "menos vida" "sendo a metade "Clerigo" ou "Druida", mas no que adianta isso se colocar herois, tipo o "Espada Magico" cuja basta apenas ele usar a sua abilidade para abilitar as suas proprias abilidades de fortificar seus herois, ou o "Campeão Montado" com a sua abilidade "Vitória ou Morte", cuja com um heroi com um ataque "monstro" combinado com essa abilidade do oponente, pode usar contra outros oponentes mais fortes e eliminar rapido, ou até mesmo colocar o "Templário" onde basta apenas matar o monstro mais fraco e ele já o reviver, assim podendo eliminar o resto sem precisar se preocupar com suas abilidades.

Bem, essa são por enquanto, os maiores erros cometido na sua defesa da "Batalha Torre".

Translation:
    Good people, in my experience of the well-known ones, Battle Towers, there are some that I lose ugly due to the "turbinado" hero, but some I win in a super easy way, not because I use my best elite of heroes, "ridiculous" that I face. Help me with your lists about the biggest mistakes in Battle Tower that they found, because these are mine that I found.

1- Choose any "bicho" or "old scrap" that fall as rewards - just because they are at level above 50, they put monsters that have on the map one and two, besides those machines whose ridiculously easy to eliminate it, all to say that your Tower is "100 or above threat".

2 - Heroes with junk weapons and monsters and weak machines - It can be either "old junk" as I mentioned above, or monsters and machines that in your Status is a good defense, but are at a very low level, combined with a hero who has those basic weapons of "unusual level" easily falls into the rewards, no matter how strong the hero is, if his weapon and defense are ridiculously low.

3- Putting heroes with "abilities" that BOT can not use - You can even have a heavily armored defense, like that freezing machine slows down your attacks at the beginning of the game, or the "Vill Killers" that always eliminate your tower with "less life" "being half" Clerigo "or" Druid ", but what good is that if you put heroes, like the" Magic Sword "whose only use is its ability to empower its own abilities to fortify their heroes, or the "Mounted Champion" with its "Victory or Death" ability, whose hero with a "monster" attack combined with that opponent's ability can use against other stronger opponents and eliminate fast, or even put the " Templar "where you only have to kill the weaker monster and he will revive you, so you can eliminate the rest without worrying about your abilities.

Well, that's for now, the biggest mistakes made in your defense of "Battle Tower".

I would also put as a mistake "being a tower with only monsters and no heroes to defend", but perhaps depeding from the monster class, its level and types, in a combination can be fatal against a "burglar" with a weak team. In the case of machines, just put "two bombings" and the rest "ice machine" at an absurdly high level, to be able to eliminate heroes easily.

Comment

Working...
    X